Intim torna gyakorlatok otthon - Milyen módszerek vannak


Az intim torna a férfiak részére is elérhető, azonban most a nők számára specializált változattal fogunk részletesebben megismerkedni. De miben vehetjük az áldásos hasznát?

Azonnal kiderül!

Mi az az intim torna? És miben lehet a segítségünkre?

Az intim torna egyik legfőbb célja, hogy nagymértékben fejlesszük az intim terület belső és külső izmait, valamint azok szexuális érzékenységét. Így növelve, akár az orgazmus elérésének képességét is. 

Egy jól megtervezett intim edzésterv jelentős javulásokat hozhat a nők szexuális életében. Az együttlét stresszmentessé és élvezetesebbé válhat segítsége révén.

Ám ez még nem minden.

Ezen felül fontos egészségmegőrző és helyreállító célzata is említésre méltó. Segíthet megküzdeni a menstruációs és változókori nehézségekkel. Hatékonyan veheti fel a harcot az inkontinencia ellen. Felkészíti a legfontosabb izmokat a szüléshez, hogy az kényelmesebben és akadálymentesebben mehessen végbe. Végezetül segíthet orvosolni a szülésből eredő negatív következményeket.

Így már egészen a tinédzserkortól megfontolandó lehet az alkalmazása, hiszen minél korábban kezdi valaki, annál inkább képes lehet megerősíteni a létfontosságú izmokat - a rendszeres torna révén.

Intim torna

Milyen lehetőségek érhetőek el, ha intim tornát szeretnénk tanulni?

Az intim tornának - mint minden más sportnak és edzésmódszernek - rengeteg, különböző, speciális változata ismert. Egy-egy alapos edzéstervet, rendszerint a különböző, fő irányzatok kombinációjával állítanak össze. Ezek a Kegel-gyakorlatok, Tantra módszerek, vagy speciális Kínai harcművészeti (például Chi-Kung és Kung-Fu) technikák.

Egyes verziói extraként tartalmazhatnak különböző fitnesz, step-fitnesz, tánc és jóga elemeket is. Ezáltal még jobban elősegítve a fizikai, valamint lelki fejlődést - bármilyen korban.

A következőkben bemutatunk pár rendkívül népszerű intim tornagyakorlatot, melyek könnyedén meghozhatják a kedvedet a folytatáshoz.

intim torna pozíció

A legkiválóbb és legegyszerűbb kezdő intim torna gyakorlat otthonra

Kezdjünk egy enyhe bemelegítéssel. Erre a célra tökéletesen megfelelő 30-60 másodperc helyben kocogás és pár nyakkörzés. Végül nyújtsunk egy keveset.

Lehetőleg, közvetlenül pisilés után feküdjünk le a földre és helyezzük magunkat kényelembe. Lélegezzünk nyugodtan, egyenletesen.

Ezt követően feszítsük meg a medencefenék környékén található izmokat. Hunyjuk le a szemünket és koncentráljunk minél jobban ezekre az izmokra, vizualizálva azt, ahogy mélyen a testünkben is összehúzódnak.

Tartsuk fenn az összehúzódást legalább 5-6 másodpercig, majd lazítsuk el az izmokat teljesen, ugyanennyi időre.

Csináljuk meg ezt a sorozatot 5-10 alkalommal és próbáljuk megismételni, legalább naponta háromszor. De ne felejtsük, hogy a minőség sokkal fontosabb, mint a mennyiség.

intim tornázó hölgy

Emeljünk a téten! Következzen egy picit bonyolultabb gyakorlat

Az előző gyakorlat példájára helyezzük magunkat nyugalomba a földön. Térdeinket viszont emeljük meg, csupán talpunk legyen a földön. Lábainkat tartsuk lazán. Most kifejezetten a hüvelyi záróizmokra fogunk koncentrálni és ezeket húzzuk össze, amennyire csak bírjuk.

Kezdetben három gyors, majd végül egy hosszabb, intenzívebb összehúzódást kell végeznünk. Ismételjük ezt meg 5-10 alkalommal közvetlenül egymás után, végül pihenjünk és töltődjünk fel a következő körre. A teljes gyakorlat sort szintén 5-10 alkalommal ismételhetjük meg.

Fontos, hogy ez esetben is fordítsunk kiemelt figyelmet a relaxált, nyugodt lélegzetvételekre, valamint az izmok összehúzódásának, majd nyugalmi állapotba kerülésének vizualizálására.


Hozzászólás


A hozzászólásokat jóváhagyjuk mielőtt beküldésre kerülnek.